Training on the Job

Training on the job polega na tym, że trener pojawia się w miejscu pracy konkretnego pracownika. Obserwuje go podczas wykonywania typowych codziennych czynności, po czym udziela mu informacji zwrotnej oraz porad. Wskazuje na to, co już robi dobrze oraz co następnym razem warto
zrobić inaczej (i dlaczego).

Poprzez indywidualny trening pracownik w swoim naturalnym środowisku pracy doskonali lub rozwija konkretne umiejętności. Trener jest do jego pełnej dyspozycji i służy swoim wsparciem.

Ta forma współpracy daje niezwykłe i szybkie efekty. Najczęściej wystarczy jedna wizyta na stanowisku pracy, aby móc dostrzec: co i w jaki sposób robię, z jakim skutkiem, czy o taki skutek mi chodzi, co chce zrobić inaczej, i co to mi da. Pracownik od razu wprowadza w życie potrzebne zmiany, które rzeczywiście są mu przydatne.

Uczestnicy „Training on the job” bardzo lubią tę formę wsparcia, choć na początku bywają pełni obaw. Ich obawy jednak bardzo szybko przeradzają się w pełne zaufanie, otwarcie i współpracę, kiedy tylko zauważą, że trener jest tam naprawdę dla nich, absolutnie nie ocenia i chce pomóc. Chętnie korzystają z tej pomocy, bo mogą dzięki temu przyjrzeć się swojemu postępowaniu jak w lustrze.

Niektórzy Klienci Training on the job traktują jako formę wyróżnienia dla pracowników, w których rozwój chcą szczególnie inwestować.
Z całą pewnością będzie to doskonała forma motywacji dla pracowników z dużą potrzebą CIEKAWOŚCI, UZNANIA i PRESTIŻU (patrz: profile motywacyjne RMP)

Serdecznie zapraszamy do współpracy!

Zamów Training on the Job





    Chcę zamówić Training on the Job

    Opinie o Training on the Job

    kierownik zespołu

    Indywidualny trening daje możliwość rozwinięcia tematów, indywidualnego podejścia w konkretnych sytuacjach.
    team3

    kierownik zespołu

    Wartościowe spotkanie przydatne w rozwiązywaniu bieżących problemów.
    team5

    pracownik obsługi klienta

    Wsparcie ze strony trenera jest bardzo pomocne w pracy z klientem. Uważam, że takie spotkania powinny być organizowane częściej. Są przydatne.
    woman-1274056_1920 (1)

    kierownik zespołu

    Człowiek zauważa gdzie popełnia błędy, i dowiaduje się jak je eliminować.
    Obraz shawrypa z Pixabay

    kierownik zespołu

    Rozmowa przyjemna, luźna, bezstresowa. Trener aktywnie słuchał o moich problemach i doradził jak działać skuteczniej.
    Obraz Pexels z Pixabay 2

    pracownik obsługi klienta

    Obserwacja mojej pracy pokazała mi, że świetnie robię to wszystko co ćwiczyliśmy na szkoleniach, a co miałam doskonalić.
    team6

    menadżer

    Uświadomienie sobie własnych mocnych stron w przekazywaniu „niepopularnych” decyzji.
    team4

    pracownik obsługi klienta

    Miło jest gdy trener docenia mocne strony pracownika. Powoduje to wzrost pewności siebie i zdecydowanie lepszy stosunek do wykonywanej pracy.
    Obraz Pexels z Pixabay.

    pracownik obsługi klienta

    Podczas spotkania zrodził się pomysł dalszego postępowania w szczególnym przypadku.
    Obraz Pexels z Pixabay 1

    menadżer

    Szczególnie pomocne były pomysły i rozwiązania w relacjach personalnych z pracownikami.
    Obraz Anastasiya Babienko z Pixabay